P.Max kampaně – skupiny podkladů a signály pomohou větší relevanci

Do Performance Max kampaní přidávejte podklady obsahující kombinaci nadpisů, textů, obrázků a videí, které slouží k tvorba reklam v jednotlivých reklamních formátech. Pomůže vám to s větší relevancí obsahu reklam a publika, kterému se to reklamy zobrazují.

1. Vytvářejte více podkladů – můžete je vytvářet pro:

  • kategorie e-shopu,
  • značky, které prodáváte,
  • klíčový sortiment,
  • (déle trvající) sezóny či kolekce,
  • obecný asset.

    2. Podklady propojujte s odpovídajícím sortimentem přes skupiny záznamů. Např. pokud je podklad s tématikou hokeje, propojte jej pouze s hokejovým sortimentem.
    V podkladech k sortimentu přejdete přes skupiny záznamů.

    Struktura členění sortimentu pro jednotlivé podklady ve skupinách záznamů se zobrazí takto:

    Na ukázce je členění navíc rozšířené o 2 parametry, ale ty nejsou podstaté pro ukázku toho, že do podkladu (assetu) Hokej se člení pouze proukty z kategorie Hokej.

    3. Doplňte k podkladům signál publika – cílová skupina, která pomůže správně zacílit komunikaci. Můžete použít externí i vlastní signály publika, více popisuju v bodě 4. a 5.

    4. Signály publika na základě chování uživatelů na internetu podle jejich zájmů, hledání a návštěv webů.

    5. Doplňte k podkladům signály publika na základě vašich vlastních dat – vlastní publika v Ads, publika v GA4 (která umožní podrobější segmentace) nebo také e-maily zákazníků (při použití tohoto postupu musíte dodržet GDPR). Pokud je v účtu dostatek dat využívám jako signál přímo nakupující (dané kategorie či značky apod.). Pokud má účet málo dat – vytvářím segmenty z prohlížejících uživatelů nebo add-to-cart uživatelů daných produktů.

    6. Výkon jednotlivých podkladů vyhodnocujte v tabulkovém zobrazení podkladů, kde můžete přidat sloupce – dívám se zejména na ROAS, hodnotu konverzí, cenu, dále pak kliknutí, imprese, CTR.

    You May Also Like