Klíčové pilíře digitálního marketingu pro e-shopy: Google Nákupy a Performance Max (P.Max) kampaně. Zde najdete tipy a osvědčené praktiky, jak maximalizovat výkonnost těchto kampaní v Google Ads.
Aktuálně rozšiřuji tuto kategorii s dalšími tipy. 🙂
Úvod do Google Nákupů a Performance Max kampaně pro e-shopy
V posledním roce jste v souvislosti s Google Nákupy a produktovými reklamami v Google Ads slyšeli o Performance Max (nebo Maximálně výkonných) kampaních. Je pravděpodobné, že je specialista či agentura…
Máte zombie produkty v Google Nákupech? Nepřicházíte o tržby?
Propagujete-li produkty přes Google Ads, je možné, že část vašich produktů není propagována (říká se jim zombie produkty) a přicházíte tak o tržby z těchto produktů. Návod jak zombie produkty…
Struktura více P.Max kampaní pomůže e-shopům vytěžit Google Ads na maximum
Pozor na omyl, že jedna Performance Max v Google Ads zajistí optimální propagaci všech produktů. Jedna Performance Max kampaň nestačí Pokud máte větší sortiment a máte u jednotlivých produktů či…
Faktory pro tvorbu struktury P.Max kampaní
V předchozím článku jsme si vysvětlili, že struktura Performance Max kampaní pomůže vytěžit tyto kampaně na maximum. Abyste mohli efektivně používat více P.Max kampaní, vyberte si faktory, podle nichž se…
Jak nastavit členění produktů mezi Pmax a Shopping kampaněmi?
Produkty se mohou v čase přesouvat mezi jednotlivými kampaněmi ve struktuře Performance Max kampaní podle stanovených kritérií (marže, skladová zásoba apod.). Výhody takové struktury P.Max kampaní a faktorů pro členění…
Pracujte s optimalizací na úrovni jednotlivých produktů v Google Nákupech a Pmax – najděte zlaté vejce a propadáky
Podívejte se do Google Ads, které produkty mají skvělý výkon a které špatný výkon. Upravte propagaci produktů na úrovni produktů, podpořte výkonné produkty a tlumte propadáky. Najděte produkty s: Jak…
P.Max kampaně – skupiny podkladů a signály pomohou větší relevanci
Do Performance Max kampaní přidávejte podklady obsahující kombinaci nadpisů, textů, obrázků a videí, které slouží k tvorba reklam v jednotlivých reklamních formátech. Pomůže vám to s větší relevancí obsahu reklam…
Sledujte data a výkon z P. Max kampaní
Základní metriky o výkonu kampaní najdete v účtu v přehledu kampaní a statistikách kampaně. Pokud chcete nahlédnout pod pokličku Performance Max kampaní a mít je více více pod kontrolou, mrkněte…
Každý článek v této kategorii je pečlivě připraven s cílem poskytnout vám nejnovější informace a tipy, které můžete okamžitě aplikovat na vaše kampaně v Google Shopping. Ať už jste začínající e-shop nebo pokročilý marketér. Líbí se vám články? Chybí vám v nich něco, dejte mi vědět.
Věnuje se online marketingu od roku 2009.
Má zkušenosti od správy jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
5 let řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídí výkonnostní online marketing Sportega v 10 zemích.
Pracuje jako konzultant online marketingu.
Autor e-booku Základy online marketingu.
Sledujte LinkedIn a osobní web.