Standardní rozměry bannerů pro obsahovou síť v PPC jsou:
- čtverce a obdélníky: 300×250, 300×300, 480×300, 480×480, 250×250, 336×280, 200×200, 240×400, 580×400
- svislé bannery: 160×600, 300×600, 120×600, 300×1050,
- vodorovné bannery: 468×60, 728×90, 970×310, 970×90, 970×250
- mobilní formáty: 320×100, 320×50, 300×100.
Kde lze použít tyto formáty bannerů?
Většinu z těchto formátů můžete použít jako rozměry pro obsahovou síť v systémech Google Ads (Adwords), Sklik a RTB.
Nezapomeňte na
Při tvorbě bannerů nezapomeňte na to, že uživatelé se při procházení internetu soustředí zejména na obsah webu. Bannery tedy musí být snadno pochopitelný a s výrazným CTA tlačítkem. Více o formátech najdete ve článku formáty online reklamy.
Při nasazování bannerů na internetu můžete využít široké možnosti cílení reklamy.
- Věnuje se online marketingu od roku 2009.
- Prošel správou jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
- Má zkušenost s výkonnostním i brandovým onlinem.
- Stará se o online marketing společnosti BAŤA v ČR a SR.
- Zvýšil efektivitu online marketingu společnosti BAŤA na 313 %.
- Realizuje digitální kampaně se zásahem milionů uživatelů.
- Sledujte LinkedIn a osobní web.
- Přihlašte se k odběru newsletteru.