Standardní formáty bannerů

Standardní rozměry bannerů pro obsahovou síť v PPC jsou:

  • čtverce a obdélníky: 300×250, 300×300, 480×300, 480×480, 250×250, 336×280, 200×200, 240×400, 580×400
  • svislé bannery: 160×600, 300×600, 120×600, 300×1050,
  • vodorovné bannery: 468×60, 728×90, 970×310, 970×90, 970×250
  • mobilní formáty: 320×100, 320×50, 300×100.

Kde lze použít tyto formáty bannerů?

Většinu z těchto formátů můžete použít jako rozměry pro obsahovou síť v systémech Google Ads (Adwords), Sklik a RTB.

Nezapomeňte na

Při tvorbě bannerů nezapomeňte na to, že uživatelé se při procházení internetu soustředí zejména na obsah webu. Bannery tedy musí být snadno pochopitelný a s výrazným CTA tlačítkem. Více o formátech najdete ve článku formáty online reklamy.

Při nasazování bannerů na internetu můžete využít široké možnosti cílení reklamy.