Instagram umožnil nový formát reklamy. Zjistěte, kde se tato reklama nachází, jaké jsou její přednosti a jaké specifika má tento formát.
Co to jsou InstaStories?
InstaStories (příběhy) je obsah, který uživatelé Instagramu vytvoří a zobrazuje se po 24 hodin, poté zmizí. V aplikaci Instagramu se jedná o kolečka umístěná hned na hoře. Po kliknutí na kolečko s obličejem uživatele, se otevře jeho aktuální fotka či video v InstaStories.
Uživatelé Instagramu si tento formát velmi oblíbili. Také proto Instagram nově umožňuje zadat reklamu, která se objeví mezi jednotlivými příběhy.
Jaké jsou přednosti reklamy v InstaStories?
Uživatel při aktivním prohlížení příběhů sledovaných uživatel (přátelé a influenceři) uvidí mezi příběhy jednotlivých uživatelů reklamu, které se zobrazí na celou obrazovku stejně jako další příběhy.
Předností příběhů reklamy v InstaStories je aktuální oblíbenost InstaStories, plná pozornost při sledování příběhů a pokrytí celé obrazovky.
Formát pro reklamu v InstaStories
Mezi příběhy lze vložit reklama jako fotka nebo video s rozměrem 1080 × 1920, který je zejména pro video atypický tím, že se jedná o vertikální formát.
Očekávání od InstaStories
Vzhledem k povaze reklamy a sociální sítě bych od reklamy v InstaStories bych očekával více brandový a reachový účinek než hardsell na konverze a tržby.