Branding v seznamové obsahové síti lze nakoupit také přes Sklik

Formát, který šlo doposud nakoupit přes obchodního zástupce Seznamu nebo RTB systém je nyní dostupný také v Sklik. Tím se otevírá zadavatelům, kteří využívají pouze PPC systémy – např. pro zadavatele kampaní s menším rozpočtem.

Co je to branding?

Branding je reklamní formát, který je specifický svou vysokou vizibilitou. Obtéká obsahovou část webů. Konkrétně se zobrazuje nad hlavičkou webu a po bocích, v závislosti na rozlišení uživatele.

Velká přidaná hodnota formátu je vyšší pravděpodobnost, že uživatel reklamu uvidí, protože velikost reklamy je podstatně větší než běžných (PPC) bannerových formátů.

Kdy používat branding?

Jedná se o formát zaměřený na budování značky, který se využívá ve fázi SEE aTHINK v rámci frameworku STDC. Doplňkově může pomáhat také při remarketingu.

Nicméně ve srovnání s běžnými PPC formáty od brandingu nelze očekávat takový výkon, což je způsobeno také způsobem nákupu a cenou tohoto formátu.

Kde se bude zobrazovat?

Formát branding se bude zobrazovat na zadavených webech z obsahové sítě Skliku např. na novinky.cz.

Při zobrazování bude Vaše kampaň s brandingem soupeřit s dalšími kampaněmi v Skliku, RTB a přímém nákupu (pozor existují kampaně, které mají při zobrazování brandingu přednost před Sklikem např. garantované kampaně).

Cena za branding v Skliku a její specifika

Seznam (provozovatel Skliku) doporučuje na svém blogu při zadávání brandingu nákup výhradně s platbou za tisíc zobrazení (tedy ne za prokliky) s cenou od 110 Kč.

Při nákupu na tisíce zobrazení (CPT) se platí metodou first price.

Přesná technická specifikace formátu branding je na webu Skliku.