Jaké produkty promuje konkurence? Jaké dělá slevové akce? Nahlédněte do komunikační strategie konkurence. Facebookový nástroj Knihovna reklam vám pomůže! Přečtěte si jak na to.
Knihovna reklam od Facebooku
Nástroj Knihovna reklam vám pomůže zobrazit reklamy od jednotlivých Facebookových stránek. Zjistíte jaké reklamy aktuálně na stránce běží, čímž se dozvíte jaké produkty konkurence propaguje (nebo kterýkoliv inzerent), jaké texty používá u reklam, jaké slevové akce u něj běží a reklamní platformy Facebooku využívá.
Jak využít knihovnu reklam od Facebooku?
- Otevřete si Knihovnu reklam od Facebooku
- U volby Problematika, volby nebo politika nebo Prohledat všechno zvolte Prohledat všechno (ukázka níže)
- Napište název stránky (ukázka níže)
- Otevře se vám knihovna reklam vybraného inzerenta
- Dále můžete filtrovat podle země, FB reklamních platforem a data spuštění
Ukázka:
Rozšířené možnosti u politické reklamy
U reklam označených jako problematika, volby, politika si můžete zobrazit také:
- kolik inzerent (často politická strana) vydala za reklamu,
- jaký měla reklama dosah,
- pohlaví, kterému se reklama zobrazila,
- regiony, kde se reklama zobrazila.
Zjistíte to tak, že při výběru inzerenta zvolíte v druhém kroku možnost Problematika, volby nebo politika a v seznamu reklam vyberete pod reklamou možnost Zobrazit souhrnné podrobnosti.
Další info o cílení reklam
Víc o online reklamě a jejím cílení si můžete přečíst v sérii článků Základy online marketingu, konkrétně ve článcích:
- Cílení online reklamy – jak se dá v onlinu cílit,
- Placené kanály online marketingu – jaké reklamní kanály můžete v onlinu využít (včetně reklamy na sociálních sítích),
- Kampaně: online vs offline – srovnání přístupu ke kampaním v onlinu a offlinu
- Reklamní formáty v online reklamě – popis reklamních formátů.
Věnuje se online marketingu od roku 2009.
Má zkušenosti od správy jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
5 let řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídí výkonnostní online marketing Sportega v 10 zemích.
Pracuje jako konzultant online marketingu.
Autor e-booku Základy online marketingu.
Sledujte LinkedIn a osobní web.