Nachytřete se v sérii základy online marketingu, která je určená pro začátečníky v online marketingu a offline markeťáky, kteří se chtějí dozvědět víc o online marketingu.
Základy online marketingu 1. díl: Cíle
Neujíždí vám vlak marketingu? Online marketing se stává základem a podstatnou součástí marketingu i dalších oborů, které jsou spojené s podnikáním a internetem. Alespoň základní znalost online marketingu začíná být důležitá pro…
Základy online marketingu 2. díl: Online média a kanály
Váháte, kde zobrazovat reklamu? Nevíte odkud získat návštěvníky? Jsou lepší sociální média, bannerová reklama, vyhledávače, odkazující stránky nebo newsletter? Jak se vlastně jednotlivá media liší? Jak fungují? A jak se…
Základy online marketingu 3. díl: Možnosti cílení
Víte, jak snadno zasáhnout cílovku v onlinu? V onlinu máte při cílení širší možnosti a můžete být efektivnější než v offlinu. Ovšem musíte odlišně uvažovat nad cílením a zasažením cílové…
Základy online marketingu 4. díl: Formáty online reklamy
Doba, kdy online reklama znamenala několik bannerů je dávno pryč. Víte, jaké formáty online reklamy můžete použít pro vaši kampaň? Chcete se zorientovat v nabídce a doporučení od digitální agentury?…
Základy online marketingu 5. díl: Nástroje
Při řízení a realizaci online marketingu se setkáte s nástroji online marketingu. Abyste chápali, o čem specialista nebo agentura mluví, pojďte porozumět jednotlivým nástrojům a poznat, k čemu slouží. 1….
Základy online marketingu 6. díl: Reporty a vyhodnocování
Reporty s tržbami a konverzemi od agentury nebo konzultanta obsahují vyšší čísla než byste našli v Google Analytics a při součtu všech kanálů v celkových tržbách? Jak je to možné?…
Základy online marketingu 7. díl: Kampaně
Reklamní kampaně v onlinu nejsou jen kampaně na budování povědomí a vytváření poptávky. V onlinu je možné prostřednictvím kampaní také sbírat existující poptávku. Jak se může vyplatit reklama na ventilátor…
Základy online marketingu 8. díl: Placené kanály
Pod pojmem placené kanály v online marketingu si nejspíš představíte PPC reklamu ve vyhledávání a reklamu na sociálních sítích. Možnosti a výběr placených kanálů jsou daleko širší! Pojďme se podívat…
Základy online marketingu 9. díl: Neplacené kanály
Tento článek se věnuje kanálům, u nichž nemusíte platit za proklik ani za zobrazení. Z toho vychází jejich název neplacené nebo také organické kanály. Neplacení mediálních nákladů je vyvážené dlouhodobou…
Základy online marketingu 10. díl: Mailingové kanály
Třetí skupinu kanálů označuji jako mailingové kanály. Tyto kanály kombinují specifika placených a neplacených kanálů. Nejznámějším kanálem této skupiny je e-mailing, ale existují také další komunikační kanály. U mailingových kanálů:…
Základy online marketingu 11. díl: Zkratky a pojmy
Nachytřete se pojmy o online marketingu. Lépe porozumíte online specialistům a pojmy se vám můžou hodit také u pohovoru na marketingovou pozici. Zkratky a pojmy z online marketingu Pojem Vysvětlení…
Základy online marketingu, váš průvodce pro vstup do světa digitálního marketingu.

Věnuje se online marketingu od roku 2009.
Má zkušenosti od správy jednotlivých kanálů až po řízení celého onlinu.
5 let řídil online marketing společnosti BAŤA.
Řídí výkonnostní online marketing Sportega v 10 zemích.
Pracuje jako konzultant online marketingu.
Autor e-booku Základy online marketingu.
Sledujte LinkedIn a osobní web.